Skrg bila sebut aje katak hijau, aku akan menoleh sapakah gerangan yang sebut tu. Ini semua angkara Facebook yang menjadikan binatang peliharaan aku tu jadi sebutan.. Hahahaha.. Mana xnya dipanggil.. "Wah... Katak Hijau.. Hahahaha" itu aje jadinya.. Aku pun gunakan nama katak hijau ni, rupanya terus jadi nama nickname pada peliharaan aku nie.. Apa leh buat cik katak.. dah nama kamu katak.. terima ajelah.. 



Sejarah menjadikan ia sebiji katak ni, banyak dugaan.. Susah nk ckp kalau dipikirkan.. Tp xyah pikirlah.. Sbb dalam tempoh 6 bulan, dah jadi cmnie.. Aku berterima kasih kepada yang menyumbang idea dan cadangan terutama My Sifu.. Hehehhe.. 


First time jd tatapan umum apabila 13hb Februari 2011 yang lalu terpampang katak hijau ni didalam surat khabar atau org panggil paper la.. Terus dpt ucapan tahniah.. Hahahaha.. Bukan aku yg kuar paper.. Katak ni yg kuar .. Diam-diam sudah.. 


Lepas teringatkan 9hb Februari 2011 tu yang membuatkan aku terus dibelenggu kerisauan.. Nasib baik ade yang membantu.. Ya Allah.. Tuhan aje yang taw apa perasaannye.. Lepas nie kene beringat mmg aku akan pastikan ia xkan terlepas ke tangan sesapa.. Demi tanggungjawab aku yang pelihara dia... 


Era baru akan dtg.. menjelang bulan 3 atau 4.. Tunggu keluaran dan paparan baru katak hijau nie.. maybe dengan wajah baru dan warna baru.. Tungguuu.............

p/s : Katak Hijau ni serba Hijau....