Wah.. kejam celik kejam celik dh bulan 3.. bermakna 3 bulan sudah melalui tahun baru dengan pelbagai perubahan dan terisi setiap hari dan bulan. Mcm xsangka pun ade.. yela... sejak peninggalan Jurutera Daerah yang lama, kemudian dtg yang baru.. Pastu pulak berpindah ke pejabat baru.. (sapa lum tgk pejabat baru>?? ) tu ade kat bwah picnya.. hehehe.. 


Lepas berpindah ke pejabat baru, tgk pulak dengan Workstation baru.. Huhuhu.. barulah semangat nk wat keje.. cuma komputer aje xde.. xpelah.. xkisah.. (dh nasib aku cmnie.. hahaha).

13hb ni ade jugak agenda... pertama: Ade Autoshow kat Tesco Kulai, Kategori Open... aku just dtg tgk keadaan aje.. belanja-belannja... "Katak Hijau datang..." ahahha.. ni sekeping aje gmba aku amek untuk tontonan..



Kedua: terus ke majlis kawin sahabat opis aku, si Suzaiana Md Esa kat Felda Linggiu, Kota Tinggi.. Sampai lebihkurang pukul 2.30ptg.. tengah bersanding.. sempat jugakla bergamba dengan diorang.. Hehehe.. yang ni gmba kat Adzroll...

Ketiga: Petang terus gi amek my mum kat Bustand kat Batu 10, terus gi Hospital Sultan Ismail, melawat bini kepada bos aku, En. Anwar Bin Ibrahim. 3.6kg.. Hahaha. Baby boy.. Tahniah.. Lepas dr tu terus cari lauk kat pasar dan balik..

Malam terus balik Kota Tinggi.. Sekian.. Tu aje cerita.. Hahahahhaa... Jumpa lagi... ni sebahagian aktiviti sepanjang bulan 3.. enjoy...


 




p/s: Masih menggunakan Katak Hijau kemana-mana... 

=======================================================