Wah.. Ramai member dan sahabat aku dh selamat mendirikan rumahtangga.. Hahaha.. Tinggal aku aje yang belum.. Err.. nantilah citer.. Ni story majlis persandingan Sahabat aku Mohamad Zaidi Hj. Selamat. Yang selamat pun berbini dan dah jadi laki.. (pasni xleh dh berfoya-foya).. Hahaha... Penat lelah sabtu dan ahad.. ni perjalanan programnya.. enjoy.


25hb : Bergerak dr Air Tawar 3, (ni umah laki, pengantin eh, bukan aku.. Hahahaha) ke Masjid di Masai. (lupa lak nama masjid ni). Alhamdulillah.. sekali lafaz selamat jd laki orang.. tgk gementar jugak.. wakakakaka.. papepun tahniah bro.. (eksyen aje yg ni aku xde.. sbb ade keje lagi.. )

26hb : Aku dr rumah Skudai ke Air Tawar, untuk menjemput laki pengantin.. (alamak. yg ni terpaksa dirahsia.. ) aku bawak pengantin ke tmpt persanggah di Pasir Gudang. Siap solek, make up dan sebagainya la.. jam 2ptg berarak dengan paluan kompang.. masuk ke majlis.. pantun sekali... hahahha.. kmdian sedekah apa yg patut.. baru leh baling merenjis2.. "ehem, comot lak pengantin ni, kenelah lap" hahaha..

Selepas tu aku bwk la pengantin ni dgn Katak Hijau meronda satu Pasir Gudang.. menchitchat dengan kamera.. paham2 ajela..


27hb : Biasa dari Skudai jugak. Bawak diri sorang diri ke Air Tawar 3.. Terus menjamu selera.. Pengantin berarak masuk.. Memerhati dr jauh dan "clip2" 2-3 keping aje cukup. hehe.. mata dh ngantok terus cari penawar.. dalam kol 4 terus bawak jenjalan ke pantai.. zoommmm.... chakk....

Nah sedikit tetapan untuk semua.. papepun ucapan "Selamat Pengantin Baru untuk sahabatku Mohamad Zaidi Bin Hj. Selamat & Siti Rabieh Binti Susmin. Semoga kekal ke Akhir Hayat" 




P/s: Aku aje xkawin lagi...