Assalammualaikum.. 
Rasa lama jugak xupdate blog. Banyak story nk citer, tapi kekangan masa ngan kerja yg membuatkan aku xsempat nk bercerita. Tapi ari ni ade 30minit nie, leh la aku kongsikan skit. Hehehe..

Kali ni kita citer pasal topik sukan, sukan yang memanaskan badan atau sukan yang dok kene panas? ade ke sukan yang dok kene panas? ade... Main kete autoshow. duk tengah panas.. Hahaha.. Sukan ni lebih kerana dunia permotoran. yang cintakan sukan bermotor. minat kepada kreativiti dan inovasi dalam dunia kereta. eerr lebih kepada pengubahsuaian la kiranya.. Sukan ni aku mula berceburi pada tahun lepas. Berjinak ngn gaya, mutu dan keunggulan.. eh.. berjinak ngn bodypart pastu.. terus jadi antara player autoshow di Johor. bukan kat johor aje, melaka, n.9, k.L pun dh smpi.. papepun sukan ni hanya ada pada orang yg minat sahaja.. Ok....






Sukan ni aku mula mengayun pada awal tahun, mula dgn baling2 aje.. terus asyikkkk nk membaling.. Bowling la... dari main saja, terus beli bola, beli kasut, skrg ni nk gayakan dengan jenis bola.. ade org panggil swinggg ball, straingt ball, hook ball.. dan macam2 la.. aku xmahir lg pasal benda nie.. dan yang ade ni antara rekod tertinggi yg aku pernah capai.. hhahaha...



sukan lain?? sukan apa eh?? tunggula ade masa kite citer sukan yg lain lak..

p/s: masa menghilangkan boring...