Salam.. Lama xblogging.. :) Alhamdulillah, dh 25 hari kita berpuasa dibulan ramadhan.. Syukur kehadrat Allah kita masih segar menunaikan tanggungjawab rukun islam.. Setiap tahun, ramadhan kali ini ade kelainan sedikit.. Tapi inilah ramadhan yg cukup meninggal seribu keringat.. :-) hahaha.. Tahun-tahun sebelum ini, ramadhan ini saat yang paling gembira bila ade teman istimewa. Yang sentiasa berada, yang sentiasa ada, yang sentiasa beri senyuman dan semangat berpuasa.. Hahaha.

Apapun tu citer lama. InsyaAllah, tahun ni aku mohon ramadhan yg dilalui adalah ramadhan yang akan beri seribu keberkatan. Walaupun ramadhan kali ini aku keseorangan, Tp aku gembira bila ade teman aku yg setia bersama.. iaitu Gino aku la.. Semua barang dh complete.. :) Syukur alhandulillah..



Ni ade nk cerita skit aje.. pasal pasangan pasal single mingle nie.. sebulan lepas, aku barulah join group Persatuan Single Sedunia.. (PSS) hahahhaa.. Rasa mcm best dengan group nie.. tp mula-mula mmg best boleh mencari idea dan pendapat, tp last2 dh macam jual minyak la.. terus borink.. Papepun dgn group ni boleh terus meramaikan group single nie.. haha.. 


5 hari lagi nk raya? Apa nk buat eh? Sambung la entry malam raya nanti.. ade cerita pasal bulan ramadhan tahun nie... Jumpa lagi.. 

p/s: Masih seperti dulu..