Alhamdulillah... 
Syukur kehadrat Allah, Hari ini hari kemenangan untuk semua umat islam yang menyambutnya.. Aidilfitri bagi tahun 1432H. Sesudah kita berpuasa sebulan, Tibalah masa kita meraikan bulan kemuliaan syawal dengan penuh kemaafan dan keinsafan.. :)


Berbeza dengan tahun-tahun sudah, Syawal kali ini kita menyambut bersama dengan bulan kemerdekaan Malaysia yang ke 54 tahun. Betul2 jatuh pada 2hb Syawal 1432H. Ini menunjukkan bahawa pengorbanan dalam membentukkan kemerdekaan negara membuktikan yang keperitan pejuang terdahulu sama keperitan kita menempuh ramadhan.. dan kemenangan pejuang adalah kemerdekaan menyamai kita menyambut syawal ini.. :)


Apapun, Milmo nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf zahir dan Batin buat Family, Mak, Adik beradik, Abang, Akak, Adik, Pensyarah-pensyarah Polipd dan Polimelaka, Cikgu-cikgu SMKTSB, SKTSJ, Rakan-rakan Polipd dan Polimelaka, Rakan sekerja PPJ, JKR, dan sekalian yang mana tidak disebut. Ampun diminta jika ade terkasar bahasa tersalah susun kata.. Kepada si dia, Milmo doakan Syawal ini memberi kenikmatan, keberkatan dan rahmat. InsyaAllah. Walaupun dikau tidak lagi bersamaku pada tahun ini, Milmo sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kesihatan yang baik. AMIN


Salam Aidilfitri Buat semua rakan2 blog..
P/s: Raya sambut merdeka.. 
.