26 tahun. Itulah umur milmo. 
Inilah perjalanan hidup yang milmo lalui. Macam-macam dugaan. Macam-macam halangan. Tapi milmo akan tetap tempuhi dengan sabar dan sabar. milmo tahu, ini adalah dugaan Allah. Dugaan yang sebaik-baik dugaan untuk milmo terima.. InsyaAllah.. 


Sepanjang 26thn. Zaman kanak-kanak, zaman budak-budak, zaman nakal-nakal.. haha.. macam-macam zaman lagi.. zaman sekolah, zaman remaja, zaman kerja, zaman belajar, zaman ipta.. Fuh.. berzaman-zaman.. zaman couple, zaman bercinta, zaman berkasih, zaman bersayang... zaman yg ni sama aje maksudnya. Hikhikhik.. mana satu story nk mula dulu?? :) tu nantilah milmo ceritakan.. penghujung tahun 2011.. 

tapi malam ni, milmo just nk kongsi apa yang milmo dh lalui milmo cukup berterima kasih kepada keluarga, sahabat handai, dan sesiapa yang membantu milmo dalam kesusahan. Maybe time ni milmo merasai susah, insyaAllah... Bila tiba milmo berada ditempat mereka yang senang, milmo akan membantu sebagaimana apa yang milmo lalui..



semuanya milmo percaya datangnya dari Allah.. berkat dan usaha kita Allah turunkan keberkatan pada kita.. Terima Kasih Ya Allah..


p/s: Milmo sedang menaip...