Assalammualaikum.

Setelah sekian lama milmo menyepi, hari ini milmo kembali buka semula blog ini. Wah.. bersarang jugak nampaknya. Hihihi. Apa bleh buat, masa dan waktu tidak mengizinkan. Kali ini milmo akan cuba untuk bersihkan kembali apa yang perlu dalam blog ni.



Pertama sekali, milmo akan jadikan blog ini sebagai official blog peribadi milmo. Untuk milmo lebih kerap berkongsi apa yang berlaku dalam kehidupan seharian. Mungkin sebelum ini, blog sudah kurang milmo bukak. Yelah.. dengan adanya Facebook, Twitter dan Wechat. Semuanya bercerita disana. Hahaha.. :)

Kedua, barulah milmo akan mengungkap kembali cerita dan perjalanan milmo sepanjang 2013 sebelum membuka lembaran baru di 2014. Insha Allah, apa yang berlaku pada tahun ini milmo akan jadikan pengalaman dan InshaAllah akan dijadikan panduan untuk milmo pada masa hadapan.

Terakhir sekali, milmo ucapkan terima kasih kepada yang terus memberi sokongan pada milmo untuk terus berbloging dalam ini. InshaAllah juga, milmo akan jadi blogger sejati. cewahh.. rindu kat blogger uncle ben. :)

Oklah.. ni je sekeping gambar tahun 2009. kenangan lama tu. :p