Pernah makan Choco Jar? aku pun baru 1st time dengar nama tu. Tapi bagi penggemar coklat, Choco Jar ni nama yang takyah disebut. Ada yang menggilakannya. Tapi inilah bermula nak mencuba.

Wife aku ini, memang dari lulusan Diploma Pastry. Senang citer memang pakar bab buat kuih, kek, pastry apa segala macamlah. Saja nak try buat atas permintaan adik-adik dia. Maka terjadilah Choco Jar. Buatlah dalam 3 balang jek.

Pertama sekali aku pun rasa boleh tahan. Takdelah makan banyak, sekadar menjamah aje. Tapi selang 2 hari camtulah ada kawan2 dia, sedara2 dia nak order jugak. Sekali tengok order amek mencanak. 10-20 balang.

Sebagai banker pada wife, bagilah modal untuk dia jalankan kerja tu. Mengisi masa terluang katanya... Nak aku kongsikan sikit gambarnya. Korang jangan kata aku tak share plak.

No automatic alt text available.

Image may contain: food

Sekarang ni, buat benda ni dah jadi rutin setiap minggu. Ada yang repeat order lagi. Syukur Alhamdulillah, adalah jugak rezeki kewangan tambah. Bagi sesiapa yang nak cuba dan nak rasa? bolehlah contact terus dengan my wife no. 017-7113673. Buat masa ni, belum terfikir nak terus berniaga atau bukak bisnes. Tapi perancangan tu dah ada. Oklah kita jumpa lagi nanti. Salam..